петък, 29 юни 2012 г.

Списък на използваната литература:




Използвани книги:
Ани Гергова, ’Книгознание’, София 1995, Университетско Издателство ‘Св. Климент Охридски’;
Благовест Сендов, ‘Джон Атанасов Електронният Прометей’, София 2003, Университетско издателство ‘Св. Климент Охридски’;
Дейвид Вайс, Марк Малсийд, ‘Историята на Google’, София 2007, издателство ‘Слънце’;
Доц. д-р Невяна Кръстева, ‘Маркетинг и продажби’, София 2006, издателство ‘Авангард Прима’;
Доц. д-р Невяна Кръстева, Ива Петрова, ‘Стратегически маркетинг – маркетингови стратегии’, София 2007, издателство ‘Авангард Прима’;
И.В. Успенский, ‘ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ’ Учебник.- СПб.: Изд-во СПГУЭиФ, 2003.
Маргарита Панова, Тодор Панов, ‘Стратегическо управление’, София 2008, издателство ‘Интерфейс’;
Мария Гуленова, ‘Маркетинг на книгата. Комуникации’, София 2003, издателство ‘Квазар’
Ноел Естабрук, Бил Върнън, ‘Да научим сами Internet за 24 часа’, София 1998, издателство ‘ИнфоДар’;
Питър Дракър, ‘Мениджмънт в следващото общество’, София 2006, издателство ‘Класика и Стил’;
Тод Стоуфър, ‘Създаване на WEB страници’ учебен курс, София 2003, издателство ‘СофтПрес’;
Тодор Попов, Тони Конджов и авт. колектив, ‘Макроикономика’, София 2004, издателство ‘ГорексПрес’;


Интернет източници (Ctrl +click the following link):


0 коментара:

Публикуване на коментар

 
Copyright © SunShelly's Blog
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur