петък, 29 юни 2012 г.

Уводна част





Основната концепция на настоящата дипломна работа се гради на проследяването на появата и развитието на новите маркетингови подходи, които се основават на технологичния прогрес и променящите се пазарни условия.  Изборът на темата е предизвикан от интереса за изследване на процесите, които обуславят ролята на маркетинга в глобалната мрежа, както и приложението на съвременните маркетингови методи в Интернет пространството.  
Актуалността на проблемите, които се разглеждат в магистърската теза от една страна се обуславят от глобализацията и все по-бързо развиващият се технологичен прогрес във всички дейности и сфери на човешкия живот, а от друга страна сa пречупени през призмата на основната роля на маркетинга, а именно създаването на конкурентни предимства и превръщането на обхванатите в него дейности в максимално ефективни.  В частност ще бъдат разгледани основни понятия и приложението на отделните средства и механизми за реализацията на Интернет маркетинга.
Настоящата работа цели да направи кратък преглед на появата и развитието на маркетинга, ролята на технологичния прогрес, създаването на Световната мрежа и нарастващата роля на Интернет в съвременното общество.  Също така в нея ще бъде разгледана същността и приложението на отделните средства и механизми за реализацията на Интернет маркетинга.  И не на последно място Интернет пространството ще бъде разгледано от една страна като канал за продажби, а от друга като ниша за бизнес развитие.
В разработката цялостно ще бъдат разгледани и съпоставени два аспекта на човешкото развитие от древността до настоящето: принципите на предаване на информация и комуникационни канали (в частност: Интернет пространството) и аналогия с развитието на пазарните отношения, появата и развитието на маркетинга (в частност: разглеждане предаването на послания през един от каналите). 
В допълнение ще се проследи създаването на компанията ‘Гугъл’ (Google) в Интернет пространството, нейното разрастване, иновационни подходи и налагане на пазарно предимство.
В изготвянето на настоящата разработка са използвани различни информационни източници основно Интернет пространството, статии от блогове, специализирани книги и публикации.  В края на магистърската теза е приложен списък с използваната литература.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 
Copyright © SunShelly's Blog
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur