Настоящата дипломна работа си
постави за цел да разгледа появата и развитието на новите маркетингови подходи,
основаващи се на технологичния прогрес и променящите се пазарни условия.
В разработката бе разгледано
историческото развитие на комуникацията между хората, предаването на информация
и развитието на пазарните отношения. Успоредно
с това бе проследена ролята на индустриалния и технологичен процес, които
отразяват ролята на натрупаните знание и опит в различни сфери и тяхното
прилагане във все повече области от живота на човека. Значително място бе отделено на откритията
довели до появата на Печатната, Индустриалната и Информационната революция и нарастващата
роля на иновациите.
Глобализацията, появата на
компютрите и Интернет промениха начина на живот на хората и посредством
комуникацията, информацията и търговията осъществявани в новата среда – глобална
информационна мрежа – се създадоха предпоставки за нейното по-активно
използване в ежедневието на съвременния човек. Това доведе и до използването на нови
маркетингови подходи и стратегии за успешното представяне на продуктите и
услугите в мрежата, което доведе до създаването и развитието на Интернет
маркетинга.
Разгледаното развитие на
Интернет гиганта ‘Гугъл’ представи пример за новаторския дух и иновационния
стремеж за усъвършенстване на предлагането на услугата търсене в бързо
разрастваща се по обем информационна среда на мрежата, както и налагането на
нови измерения в рекламирането на стоки и услуги. Развитието и налагането на марката ‘Гугъл’ се
свързва с гарантирано качество на обслужването на постоянно нарастващия брой
Интернет потребители.
0 коментара:
Публикуване на коментар