петък, 29 юни 2012 г.

Заключение




Настоящата дипломна работа си постави за цел да разгледа появата и развитието на новите маркетингови подходи, основаващи се на технологичния прогрес и променящите се пазарни условия. 
В разработката бе разгледано историческото развитие на комуникацията между хората, предаването на информация и развитието на пазарните отношения.  Успоредно с това бе проследена ролята на индустриалния и технологичен процес, които отразяват ролята на натрупаните знание и опит в различни сфери и тяхното прилагане във все повече области от живота на човека.  Значително място бе отделено на откритията довели до появата на Печатната, Индустриалната и Информационната революция и нарастващата роля на иновациите. 
Глобализацията, появата на компютрите и Интернет промениха начина на живот на хората и посредством комуникацията, информацията и търговията осъществявани в новата среда – глобална информационна мрежа – се създадоха предпоставки за нейното по-активно използване в ежедневието на съвременния човек.  Това доведе и до използването на нови маркетингови подходи и стратегии за успешното представяне на продуктите и услугите в мрежата, което доведе до създаването и развитието на Интернет маркетинга. 
Разгледаното развитие на Интернет гиганта ‘Гугъл’ представи пример за новаторския дух и иновационния стремеж за усъвършенстване на предлагането на услугата търсене в бързо разрастваща се по обем информационна среда на мрежата, както и налагането на нови измерения в рекламирането на стоки и услуги.  Развитието и налагането на марката ‘Гугъл’ се свързва с гарантирано качество на обслужването на постоянно нарастващия брой Интернет потребители. 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 
Copyright © SunShelly's Blog
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur